خرید ساعت مچی مردانه

خرید ساعت مچی مردانه

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 318 | نویسنده : |

ساعت مچی زنانه به سبک مجلسی (فشن) این ساعت‌ها در مجالس و مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای نگین‌های تزئینی و یا سنگ‌های قیمتی هستند. جنس بند این نوع ساعت‌ها، از جنس چرم یا استیل طرح‌دار است.
این ساعت‌ها دارای جزئیات و تزئینات پیچیده و زیادی هستند و ظاهر متفاوت و چشمگیری دارند و می‌توانند به جای دستبند نیز مورد استفاده قرار بگیرند و تکمیل کننده استایلتان باشند.

سن اشخاص در انتخاب ساعت مچی زنانه

سن یک عامل مهم در انتخاب و خرید یک ساعت مچی زنانه است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برای مادر خود یک ساعت مچی بخرید، ساعتی به سبک کلاسیک با اندازه صفحه کوچک یا متوسط و بندهای استیل به رنگ نقره‌ای یا طلایی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. ولی اگر می‌خواهید برای یک خانم کم سن و سال یا یک دختر جوان ساعت انتخاب کنید، ساعت‌های فشن که دارای طرح و نگین‌های تزئینی هستند، مناسب‌تر هستند. بهتر است، رنگ بند ساعت مچی را مطابق با سلیقه و رنگ مورد علاقه آن‌ها انتخاب کنید تا بیشتر خوشحال شوند.

جنس صفحه ساعت‌های مچی

معمولا از پلاستیک، طلق، شیشه و کریستال هستند و قیمت یک ساعت با توجه به جنس صفحه آن، متفاوت خواهد بود. ساعت‌های مچی که صفحه آن‌ها از جنس پلاستیک یا طلق است، دوام خوبی ندارند. ساعت‌هایی با جنس صفحه شیشه‌ای، ممکن است در اثر ضربه یا افتادن روی زمین بشکنند ولی در برابر خش و سایش مقاوم هستند.

بهترین و بادوام ترین ماده برای پوشش صفحه ساعت مچی، کریستال یا یاقوت کبود است که ضدضربه، ساییدگی و خش است. به همین دلیل، این ساعت‌ها پس از سال‌ها استفاده هم نو نیز به نظر می‌رسند. ممکن است در برخی از انواع ساعت‌های مچی، کریستال به کار رفته و خاصیت ضد‌آب داشته باشند. این ویژگی بسیار ایده‌آل و کاربردی است و مانع از آسیب‌دیدگی ساعت در مقابل رطوبت و تماس با آب می‌شود. ساعت‌هایی که صفحه آن‌ها از جنس کریستال است، نسبت به سایر ساعت‌ها، قیمت بالا‌تری دارند .

قطر و اندازه صفحه ساعت

مچی زنانه قطر صفحه ساعت‌های مچی زنانه معمولا ۳۴ میلی‌متر است ولی برخی از ساعت‌های مچی مد روز صفحه‌هایی به قطر۶۰ میلی‌متر دارند و اندازه صفحه آن‌ها خیلی بزرگ است. برای خانم‌های مسن و خانم‌هایی که سبک پوشش سنتی و کلاسیک دارند، ساعت‌ مچی با قطر صفحه کوچک و بندهای باریک و ساده، گزینه خوبی و مناسبی است. همچنین ساعت‌هایی با قطر صفحه زیاد و بندهای پهن، انتخاب مناسبی برای خانم‌های قد بلند بوده و برای خانم‌هایی که مچ دست لاغر و ظریف و جثه ریزی دارند، ساعت‌هایی با قطر صفحه استاندارد و بندهای باریک، مناسب هستند.

https://digiontime.ir/product-category/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c/mens-watch-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/




می پسندم نمی پسندم

جمعه 28 ارديبهشت 1400 -16:8 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: